Friday, July 10, 2009

BAGAIMANA FED-NONI BERFUNGSI DIDALAM TUBUH


Cara Kerja Fed-Noni di dalam Tubuh Kita

Fed-Noni mengandung zat yang disebut PROXERONINE yang merupakan bahan asas dari alkaloid XERONINE. PROXERONINE dalam Fed-Noni diserap oleh tubuh dan diolah menjadi XERONINE dengan menggunakan enzim PROXERONINASE dan SEROTONIN yang ada di dalam tubuh.

XERONINE merupakan alkaloid hidup yang akan diserap oleh sel-sel tubuh. XERONINE mengaktifkan kembali sel-sel yang hampir mati, nutrisi yang kita ambil akan diserap sempurna dan toksik dari sel akan dikeluarkan dari tubuh sehingga sel-sel yang sakit akan disihatkan. Fed-Noni akan menyeimbangkan atau menormalkan kembali fungsi tubuh.

selnormal.jpg
Mengarah pada hasil penelitian Dr. Ralph Heinicke, Xeronine membantu untuk memperbesarkan liang-liang dinding sel tubuh manusia yang memungkinkan nutrien dapat masuk ke dalam tubuh dengan lebih baik.

"Dari semua hasil kajian saya di John Hopskin, saya tidak pernah menjumpai satu pun ubat yang dapat merawat sebegitu banyak jenis penyakit seperti yang dilakukan oleh noni."

Dr Neil Solomon, M.D., Ph.D, Profesor dari Johns Hopkins Hospital, USA

Berikut adalah Hasil Penelitian dari Dr. Neil Solomon pada tahun 2005 terhadap 27,000 orang responden dengan dibantu oleh 1,500 doktor dan ahli medik.

Ikuti maklumat seterusnya dibawah ini atau didalam blog ini......


No comments:

Post a Comment