Thursday, July 2, 2009

PENGENALAN





DR. ZAINUL ABIDIN HALIM
(MD.PHD.OIU.COLOMBO)
Di iktiraf oleh WHO

Berita baik untuk pesakit-pesakit yang menderita kerana Penyakit Barah, Penyakit Jantung, Strok, Diabetes, Afrodiasak, Kegemukan, Masalah tidur, Tekanan, Alergik, Masalah pencernaan, Masalah Pernafasan, Rheumatism, gangguan fungsi Otak, Rasa Kurang Selesa, Gaut, Sakit kulit, Penyakit Buah Pinggang (Tak perlu dialisis) Darah tinggi, Syorasis, Hepatitis, Migrain, dan lain-lain lagi.

Anda boleh baca diperenggan yang dibawah ini tentang Hasil penyelidikan 50 orang doktor terhadap 10,000 orang pesakit , peratusan % sembuh bagitu tinggi membuktikan bahawa produk enzime NONI mampu mencegah dan menyembuhkan penyakit.

Kenapa saya perlu menjelaskan ini semua?

Ini ada kerana banyak andaian yang mengatakan penyembuhan itu secara kebetulan sahaja atau tiada bukti kajian secara saintifik, sedangkan yang membuat andaian tidak pun membuat sebarang kajian atau penyelidikan tentang perkara yang disebutkan.

Dari segi falsafah perubatan pun berbeza maka itu mereka tidak dapat menerima tentang kejayaan perubatan yang lain. Terdapat hanya segelintir sahaja dikalangan yang membuat andaian boleh menerima hakikat kebenaran kerana telah membuktikan sendiri setelah menggunakan produk atau membuka minda untuk mempelajari bidang yang bercanggah dengan mereka setelah membuktikan apabila mereka juga turut sihat setelah mendapat rawatan dengan menggunakan produk NONI ini.


Jika tidak pernah mencuba atau
membuat penyelidikan tentang kehebatan produk NONI ini. Eloklah tutup mulut sahaja. Walaubagaimana kami tetap percaya penyembuhan adalah dengan izin ALLAH.

Sebagai seorang Doktor perubatan alternatif yang mempunyai kelayakan dan berkemahiran dalam bidang perubatan alternatif yang telah berpengalaman merawat ramai pesakit dengan menggunakan kaedah mengkaji punca penyakit dengan menggunakan produk semula jadi juga rawatan dengan kaedah teknologi gelombang sudah pun membuktikan terlalu banyak kejayaan, apabila begitu banyak testimoni dan pengakuan-pengakuan oleh pesakit-pesakit sendiri yang mengaku mereka telah sembuh dan telah disahkan pula oleh doktor-doktor klinik kerajaan atau sewasta bahawa mereka telah benar-benar sembuh.

Pengalaman merawat pesakit dengan kaedah moden termasuk mengunakan alat-alat diagnosis moden bagi mengesan masalah penyakit dan menggunakan produk-produk kesihatan yang berasaskan semula jadi bagi merawat pesakit, terbukti mampu memulihkan pesakit dengan begitu cepat dan berkesan Insyaallah dengan Izin Allah.

Kami ada penawar kepada penyakit-penyakit yang anda sebutkan kepada kami.
Bukan sekadar mengurangkan tetapi menyembuhkan. Jumpa kami segera....
Hanya mereka yang berkeyakinan, berani untuk mencuba yang akan mendapat penyembuhan, dengan Izin.

Benarkah kata-kata Orang-Orang tertentu Penyakit itu tak ada Ubat?

Kalau Ada yang mendakwa Penyakit - Penyakit tertentu ini tiada ubatnya memang betul sebab dalam pembelajaran dan kajian mereka memang tidak menemui ubatnya. Kalau sekadar untuk mengawal atau menahan sakit dengan menggunakan dadah atau kimia yang mana untuk jangka masa panjang akan berlaku kemudaratan kepada pesakit kerana kesan sampingan. Sejarah Perubatan mereka telah pun membuktikannya.

Tetapi ramai juga yang sembuh setelah mendapatkan rawatan di Hospital!
Betul tidak dinafikan tetapi......tak perlu saya jelaskan disini.

Jika berlakunya pemulihan bukanlah kerana ubat yang diberi tetapi kerana penjagaan yang rapi, pengawalan makan dan dan minum juga bantuan alat bantuan pernafasan atau sebagainya. Selebihnya "DOA" dari ahli keluarga yang mendoakan memohon kepada Allah untuk penyembuhan akhirnya dengan izin ALLAH maka berlakulah penyembuhan.

Walau pun terbukti produk yang kami gunakan untuk merawat pesakit, sehingga sembuh tetapi tidak boleh dinafikan kuasa penyembuh adalah ALLAH dengan di iringgi DOA ahli keluarga juga.
Kelebihan rawatan alternatif , tidak perlu potong. bedah, merosak atau merobah anggota ciptaan Allah atau mengalami kesan sampingan.

Saya tidak memperkecilkan kelebihan, kepakaran Doktor-Doktor Alopathy, mereka berkemahiran dalam mendiagnose atau mengesan penyakit dengan bantuan peralatan yang canggih buat kini turut berjaya membantu mengatasi masalah pesakit. Cuma dari segi pemulihan penyakit mereka selalu kata tak ada ubat. Dan kita kata "kita ada ubat".
Buktinya lihatlah Testimoni ni...ada banyak lagi...


Sebenar kerjasama Doktor Allopathy dan Doktor Alternatif memang diperlukan bagi membantu pesakit untuk sembuh. Cuma Dr Alternatif selalu dipandang rendah tetapi sebaliknya mampu terbukti mampu merawat pesakit .

Maka itu untuk apa tuan-tuan masih nak memilih rawatan yang menggunakan dadah dah terbukti pun kesannya lebih negatif jika tidak dijaga dengan betul.

Kalau dulu boleh kata tiada pilihan, tetapi hari ini sudah ada pilihan, kenapa tidak membuat pilihan yang bijak. Untuk Diagnose pergilah kepada mereka kerana mereka ada alat yang canggih tetapi untuk merawat datanglah berjumpa kami.

Walaubagaimana pun ini bukan bererti Doktor Alternatif tidak mampu mendiagnose penyakit, kita ada cara kita tersendiri juga untuk mengesan atau mengenal penyakit dengan teknologi peralatan dan ilmu perubatan yang ada. Terlalu banyak kaedah yang boleh digunakan.

Kenapa masih nak komplen?

1. Tunggu lama sangat! 2. Doktor Tiada? 3. Tak puas hati layanan Doktor
4. Doktor bagi silap ubat? 5. Doktor kata tak ada ubat? 6. Nak kena buat pembedahan...Ribu-Ribu..$$$$ dan Macam-macam komplen lagi.


AWAS JIKA ADA YANG MENDAKWA HANYA MEREKA SAHAJA YANG PAKAR DALAM MERAWAT PENYAKIT TERTENTU , SEDANGKAN TERBUKTI HANYA RIBUAN RINGGIT YANG HABIS TETAPI SEDANG PENYEMBUHAN TETAP TIDAK BERLAKU. APABILA KEGAGALAN BERLAKU, BERBAGAI ALASAN DAN ANDAIAN YANG DIBERIKAN TERMASUKLAH KUMAN JUGA MENJADI MANGSA FITNAH.

Tak perlulah peningkan kepala kerana masih ada alternatif yang lain, datanglah berjumpa dengan kami, Insyallah kami akan cuba bantu anda Dengan Izin...

Kenapa masih nak berpusu-pusu ke hospital, menunggu berjam-jam, membuang masa membuang tenaga dan akhirnya tak juga sembuh.

Kenapa saya bercerita bagitu panjang lebar?.

Untuk memberitahu Anda . Dengan penjelasan yang pendek kefahaman tak akan sampai.
Nak lebih faham hubungi saya atau datang bertemu saya untuk mendapatkan rawatan.

Apa tujuan sampaikan maklumat ini ??

Sebenar bertujuan ingin menyelamatkan masyarakat dari terjerumus kekehidupan yang boleh memusnahkan masa depan.

Banyak lagi fakta yang saya boleh kupas untuk menyedarkan masyarakat tetapi kalau nak tahu lebih lanjut hubungi saya.

Persoalan yang sering ditanyakan kepada saya oleh pesakit yang datang mendapatkan rawatan?


1. Produk - Halal?
2. Lesen Perniagaan?
3. Keberkesanan produk/Bukti. ?

Jawapan saya kepada permasalahan ini.

Tak perlu risau semuanya lengkap.

layarilah laman web b-swan.

http://www.b-swan.cn/member/login.asp

http://www.b-swan.my/
http://bekam2009.blogspot.com/

Untuk lebih mendapatkan kefahaman hubungi saya di 019-710 7403 atau hadir di-
F2-06, JALAN SEJAHTERA 16, TAMAN DESA SKUDAI 81300 SKUDAI JOHOR, JOHOR BAHRU.

Semua bahan bukti telah siap untuk ditunjukkan kepada sesiapa sahaja yang memintanya.

Pengenalan tentang Buah Mengkudu

Klik pada gambar untuk lihat lebih jelas lagi.

Mengkudu atau nama saintifiknya morinda citrifolia diketahui begitu kaya dengan pelbagai ramuan ubatan hingga digelar sebagai ratu tumbuhan.

Khasiat buah mengkudu boleh meredakan tekanan darah tinggi, senggugut, arthritis, ulser, kencing manis, kerosakan buah pinggang, pundi hempedu serta urat saraf.

Demikian menurut pegawai penyelidik Bahagian Tumbuhan Ubatan, Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), Dr. Mohd Ilham Adenan.

Selain itu buah mengkudu juga dikatakan dapat merencat pertumbuhan sel-sel barah, mempunyai kesan analgesik (penahan sakit), antiseptik (membunuh kuman) dan menghalang pertumbuhan parasit serta kulat.

Dikalangan masyarakat kepulauan Hawaii, buah mengkudu dianggap sebagai the magic fruit atau buah ajaib kerana nilai perubatannya yang tinggi. Sebenarnya buah mengkudu atau noni (nama tempatan di Hawaii) telah tercatat dalam manuskrip purba sebagai salah satu bahan utama dalam ramuan perubatan sejak 2,000 tahun lalu.

Seluruh bahagian pokok mengkudu dikatakan mempunyai nilai perubatan yang tersendiri. Biji mengkudu dipercayai boleh digunakan sebagai julap.

"Daunnya dikatakan mujarab untuk merawat sakit kulit, mengurangkan sakit dan radang kulit. Sementara itu menurut Dr. Ilham; penyelidikan yang sedang dijalankan di FRIM mendapati pucuk mengkudu mempunyai bahan kimia yang amat berguna untuk menghalang proses penuaan.

Batang mengkudu pula boleh digunakan untuk mengurangkan tekanan darah sementara ekstrak daripada buah mengkudu pula dipercayai boleh menyembuhkan sakit mata.

“Khasiatnya yang tersendiri tidak mustahil setanding dengan tongkat Ali..” Dr. Ilham. Bagaimanapun pokok mengkudu yang boleh ditemui dengan banyak di Asia Tenggara, Australia, New Zealand, India, Carribean dan Tahiti mempunyai nama yang berbeza.

Misalnya di Kepulauan Carribean, mengkudu dipanggil pain killer tree (pokok penahan kesakitan) kerana kegunaannya yang meluas untuk meredakan kesakitan akibat bengkak, terseliuh, patah tulang, demam dan pelbagai lagi. Manakala di Asia Tenggara, pokok yang dipanggil nhau itu digunakan untuk mengubati sakit tekak serta penyakit mulut dan gusi.

Masyarakat di Filipina pula percaya buah mengkudu bertindak membersihkan usus terutamanya menghindari perut dari parasit. Masyarakat Melayu samada di Malaysia atau Indonesia pula biasanya menggunakan buah mengkudu untuk mengurang gangguan semasa kencing, diabetis, batuk, senggugut dan pendarahan.

Masyarakat Malaysia memandang remeh khasiatnya berbanding dengan saintis Hawaii” “Walaupun pokok mengkudu tumbuh liar dikawasan kampung tetapi penggunaannya sebagai bahan perubatan traditional semakin dilupakan.” “Hanya daunnya saja digunakan bagi merawat wanita lepas bersalin, manakala pucuknya pula dimakan sebagai ulam” kata Dr. Ilham.

Saintis Hawaii telah mula membuat kajian mengenainya sehinggakan buah itu telah dikomersialkan sejak 1993. Produk yang berasaskan buah mengkudu telah mula dipasarkan di Hawaii dalam bentuk tablet dan jus sebagai makanan kesihatan.

Proses Pembuatannya

Klik digambar untuk besarkan gambar
Klik digambar untuk besarkan gambar

Untuk besarkan Image Klik pada gambar

Untuk mendapatkan penyembuhan secara total
perlulah ikut peraturan seperti yang ditunjukan

Untuk besarkan Image Klik pada gambar
Jika perlu mengambil mengambil ubat-ubat dari doktor Allopathy kerana tak tahan sakit,
boleh di ambil juga tetapi hendaklah selepas 2 jam. Di nasihatkan tidak digalakkan mengambil ubat yang berasas dadah (Allopathy) berterusan kerana ia mendatangkan kesan sampingan.

Berbagai kaedah rawatan disediakan bagi membantu proses pemulihan untuk mendapatkan maklumat lanjut sila lawati laman blog dibawah ini.

http://bekam2009.blogspot.com/

Anda juga boleh melayari laman blog :
http://ecpiwater2009.blogspot.com/



Harga sebotol Produk Hanya RM40.00

Jangan takut untuk mencuba, kerana kesembuhan sudah pasti tiba dengan izin Allah, dengan harga yang begitu murah, tetapi mampu mengatasi masalah kesihatan yang kronik.
Beribu orang sudah pun membuktikannya.

Jaminan terhadap produk, jika didapati rosak akan digantikan dengan yang baru. Jamin Halal dan selamat digunakan, terbukti keberkesanannya, Insyallah...

"JIKA ANDA SAKIT BERUSAHALAH UNTUK MENCUBA PRODUK YANG DITAWARKAN"

Satu kesilapan Yang selalu dilakukan pesakit adalah tempuh percubaan terlalu singkat. Beli sebotol produk dengan harap sembuh serta merta . Lepas itu tidak mahu meneruskan rawatan. Proses pemulihan selalunya memakan masa. Sedangkan sakit terkumpul didalam tubuh badan juga memakan masa yang lama untuk jadi kronik, maka itu masa merawat juga tentulah mengambil masa untuk proses penyembuhan.

Untuk makluman semua pesakit tempuh percubaan untuk merawat pesakit sekurang-kurangnya 3 bulan hingga 6 bulan. Walau pun mengikut rekod kami ramai pesakit yang telah sembuh tak sampai pun masa yang telah ditetapkan.

Ingatan paling penting kepada Pengguna/Pesakit

Kepada pengguna/pesakit yang mengambil rawatan dengan menggunakan produk B-Swan, dingatkan, jika terdapat sebarang masalah diatas kesan tindakbalas selepas menggunakan produk kami sila buat rujukan kepada pihak kami dan jangan sekali-kali mendapatkan khidmat nasihat daripada Doktor Klinik atau hospital (Alopathy). Kerana ini bukan bidang mereka

Ini adalah kerana mereka langsung tidak faham tentang khasiat/kandungan produk yang di berikan. Ini bertujuan bagi mengelakan kekeliruan sehingga menyebabkan pesakit memberhentikan pengambilan produk kerana menjadi takut setelah mendengar larangan yang diberikan oleh doktor yang membuat andaian tersendiri yang mengatakan produk beracun atau sebagainya.

Anda tak perlu takut kerana produk B-Swan ini (Enzime Noni) Bukanlah ubat yang berasaskan DADAH atau Kimia terlarang tetapi Enzime Noni yang telah diproses secara semula jadi dan telah diuji secara sainstifik terbukti tidak memudaratkan malah mampu merawat secara tidak lansung sebarang masalah kesihatan. Semua bukti telah disediakan. Semua maklumat telah diberikan dan yakinlah penyembuhan itu hanya dengan izin ALLAH.


Peringatan ini diberikan adalah kerana terdapatnya individu tertentu yang selalu mengelirukan pelanggan kami dengan dakwaan yang tidak berasas.

DINAR GROUP MEMBERS

NO.PERHUBUNGAN WAKIL KAMI ADALAH SEPERTI BERIKUT :-
  1. AZAM - KUALA LUMPUR - 013-9966488
  2. EJAT - UTM DAN KAWASAN TAMAN RINTING - JB - 012-7075367
  3. HARIE - SUBANG JAYA - 019 - 321 5659
  4. PUAN HIDAYATI - Subang Jaya - 019- 321 5658
  5. PUAN RAHIMAH - PI 12/6 Taman Pulai Indah Johor Bahru -07-527 6431
  6. SAYID KAYA - Taman Perling Masai JB - Tel. No. 0127005627
  7. Farouq - - Tel.No. 013-7190171 NO 55 JLN INDAH 22/13 TMN BUKIT INDAH DUA JOHOR BAHRU JOHOR
  8. Sukanah - 02-97874585 - BLK 166B #03-143 PUNGGOL CENTRAL SINGAPORE
  9. Yusma - - Tel.No. O13-7282426 N0 43 JLN NUSARIA 5/12 TMN NUSANTARA GELANG PATAH JOHOR
  10. Maifuzah - - Tel.No. NO 55 JLN INDAH 22/13 TMN BUKIT INDAH DUA JOHOR BAHRU JOHOR
  11. Mohd Rafi - - Tel.No. 013-2762790 NO 141 TKT 8 BLOK A FLAT LARKIN JOHOR BAHRU
  12. KHAIRUL - - TEL.NO. - 012 - 5884411 BLOK B,NO 5,PERUMAHAN POLIS,JALAN TANJONG LABOH,83000 BATU PAHAT,JOHOR
  13. NIKMAH - - Tel. No. 013 - 759 2743
  14. DWI YANTI - - TEL. No. 016 - 754 2721
  15. NORSILA - - TEL.NO.012-7259875
  16. ATIQAH - TEL .NO. 013 - 8201385
  17. AZIAN - KEDAI KOPERASI UTM SKUDAI - TEL -019 -700 8361, 019-7788992
  18. ZANA - 4 JALAN PI 7/9 TAMAN PULAI INDAH - TEL.NO. 016-1795677
  19. NORSILA - FKE - UTM - TEL NO.
  20. ZAITON - Desa Bakti3 - 017 - 758 1684
  21. ZAINAH /ABU BAKAR - UTM - 012-7511 291
  22. DALILAH - KEDAI KOPERASI UTM SKUDAI - TEL:013-721 4082
  23. NORHIDAYU - FKE - UTM - 017-610 6030
  24. DR.ROPIAAH - KOTA TINGGI - 017-775 6055
  25. SHARWIZA / MANSUR 019-7598076
  26. WIDA 012-7651482 FELDA BUKIT WAHA
  27. ROSMAWATI 013-7362409 UTM FKE
Bagi rakan-rakan kongsi dibawah group Dinar sila hantar No.Tel. Anda kepada saya bagi dimasukkan kedalam blog ini supaya senang untuk dihubungi oleh pelanggan diluar sana yang mungkin berdekatan dengan anda kemudahan ini disediakan untuk membantu anda.

UNTUK SESI PENERANGAN BAGI ORANG BARU YANG INGIN MENDENGAR PELUANG PERNIAGAAN TENTANG B-SWAN ATAU KEHEBATAN ENZIME NONI SILA HADIRKAN DIRI DENGAN MEMBAWA ID PENGENAL ANDA KEPADA SAYA ATAU DARI KUMPULAN DINAR GROUP.

Hadirkan diri anda dengan membawa kod saya : DR ZAINUL : hadirkan diri ke 19-01 JALAN SAGU 15 TAMAN DAYA (2 BLOK BELAKANG MAYBANK Setiap hari SABTU 8:30 malam .

Atau hubungi saya,
019-710 7403 ATAU RAKAN-RAKAN KONGSI UNTUK aturkan temujanji.

Bagi yang ingin membeli produk boleh menghubungi rakan-rakan kongsi saya dengan menghubungi terus melalui No Tel. atau alamat yang bedekatan.

Bagi ahli-ahli yang kehabisan Produk boleh juga mendapatkan daripada saya kerana saya juga adalah Mobile Stokis 1 Star.

DINAR GROUP

KATA-KATA PESANAN

Saban hari kita sentiasa dihubungi oleh rakan-rakan yang mengenali kita tak kira dimana jua mereka berada. Matlamat mereka untuk mempengaruhi kita agar turut menyertai program atau perniagaan yang baru mereka ceburi dan memberikan tahu bahawa bisnes mereka, produk mereka, dan pelan mereka lebih baik dari apa yang sedang kita lakukan.

Kadang-kadang rakan yang menghubungi kita itu adalah yang pernah menjadi ahli B-SWAN juga, mereka gagal melakukan perniagaan B-Swan yang begitu mudah dilakukan . Hari ini mereka mengajak kita mengikuti jejak mereka untuk melakukan perniagaan yang lain pula.

Sedangkan kita sudah pun membina rangkaian besar dalam B-Swan. Cubalah fikirkan apabila anda masuk ke perniagaan yang baru anda perlu membina semula kumpulan baru. Tak penat ke? Adakah anda mengambil langkah yang bijak? Sampai bila ? Inilah diantara kesilapan yang selalu dilakukan oleh pengedar baru kerana terlalu mudah terpengaruh.

Pernah tak anda membuat kajiselidik? kenapa Anda gagal dalam perniagaan yang sedang anda lakukan sekarang?

Jawapan tentunya TIDAK. Maka kerana itulah anda telah gagal. Ingat perkara yang sama juga akan berlaku kepada Anda lagi walaupun anda berada dalam syarikat baru yang dikatakan lebih hebat dari yang sekarang.

Masalah yang sebenarnya bukanlah hanya bergantung kepada produk yang hebat, plan yang hebat tetapi diri sendiri yang tak hebat, anda buatlah perniagaan apa pun hasil nya tetap sama juga percayalah..

Kenapa kita menjadi tidak HEBAT? Adakah kita ini memang tidak hebat?
Kita menjadi tidak hebat adalah kerana kita ......
  1. Tiada Disiplin (Tidak mematuhi Disiplin dalam menjalankan perniagaan).
  2. Dalam melakukan perniagaan ini kita perlu belajar tentang produk yang kita pasarkan.
  3. Perlu tahu cara guna produk yang betul agar dapat menyampaikan maklumat yang tepat kepada pengguna supaya mereka faham jika berlaku sebarang tindakbalas mereka akan terus menggunakan tanpa sebarang keraguan.
  4. Memahami Plan Pemasaran.
  5. Sentiasa Menghadiri mesyuarat (Metting) atau seminar yang dianjurkan.
  6. Membawa rakan, sahabat, saudara-mara, adik beradik ke perjumpaan mingguan yang diadakan oleh stokis atau syarikat.
  7. Berjumpa dengan rakan atau siapa sahaja jangan ada rasa malu untuk memberitahu tentang perniagaan yang sedang anda lakukan. Ceritakan kehebatan produk kepada pelanggan yang mempunyai masalah kesihatan.
  8. Ceritakan plan pemasaran B-Swan kepada mereka ingin membuat perniagaan juga kehebatan produk.
  9. Sentiasa bertanya kepada orang yang berjaya dalam perniagaan ,dupilikasi apa yang mereka lakukan insyallah anda akan berjaya.
  10. Yang paling penting sentiasa merancang dan melakukan tindakan selepas perancangan dibuat. Dan lakukan terus menerus walaupun anda sudah berjaya dan bantulah mereka yang belum berjaya pula.
Kesilapan Yang Masih Berlaku sehingga Kini Kerana Ada Leader Yang Tidak Mengikuti Plan Pemasaran Yang Betul 100% Janji Bantu Orang bawah hanya satu kaki sahaja.

Duplikasi ini diteruskan oleh orang bawah cara yang sama maka itu hanya segelintir sahaja yang berjaya tetapi yang gagal lebih ramai. Yang gagal akan lari ke syarikat lain pula. Akhirnya mereka menjumpai masalah yang sama juga . Melainkan nasib mereka boleh merubah apabila menemui leader yang mengikuti plan pemasaran secara 100% dengan artikata lain janji tolong/bantu biarlah ikhlas dalam arti kata sebenar.


Diantara Kesilapan Yang tak Harus dilakukan oleh Leader adalah seperti berikut.


  • Tidak begitu Ikhlas membantu atau mendidik downline . Peringkat awal menabur janji akan bantu tetapi hanya bantu satu kaki sahaja menjadikan kita berjalan dengan kaki tempang. (Risiko jangka masa panjang kaki satu tak bergerak akhir mati ditengah jalan.
  • Walaupun penaja mendapat keuntungan kerana ada kemampuan untuk bergerak sendiri, tetapi satu kiri tetap mati , cuba bayangkan 100 kaki disebelah kiri semuanya mati tak boleh bergerak, apakah ia akan menguntungkan penaja ? jawapan tentunya tidak. Sia-sia sahaja. Cubalah seratus orang yang kita taja disusun ikut strateji yang betul, ianya telah menjadi pendapat yang berlipat ganda buat diri penaja dan juga downline akan nampak hasilnya akhir akan meransang untuk membuat perniagaan secara total. Dari Seratus orang kalau 50 orang tak buat apa-apa pun 50 orang boleh bergerak sebenarnya dah cukup bagus bagi menambahkan rangkaian untuk mudah berkembang.
  • Diantara punca kegagalan yang paling ketara yang saya telah temui setelah membuat kajian adalah berpunca daripada penyusunan rangkaian tempang. Bermaksud hanya melakukan sebelah kaki, mengharapkan sebelah kaki lagi dilakukan oleh yang kita baru sponsor melakukan sendiri.
  • Perlu diingat bukan semua orang ada kemampuan seperti kita. Oleh itu apalah salahnya kita bantu mereka, kerana mereka sebenar telah menyumbangkan melengkap satu kaki yang kita perlukan bagi melayakkan mendapat satu cycle. Cuba anda lihat logik atau tidaknya apa yang saya maksudkan disini. Jika semua kaki tempang tak akan terjadi cycle yang berterusan.
  • Bagi yang kurang jelas dan masih tak faham boleh berhubung dengan saya, khasnya dari rangkaian DINAR GROUP. Saya sedia memberikan tunjuk ajar kepada rangkaian saya.
Ada lagi pelanggan yang masih ragu-ragu tentang halal haram produk yang kami pasarkan untuk membuktikan produk kami sememangnya HALAL . lihat lah lesen yang telah kami perolehi ini:


Dalam menjalankan perniagaan saya sentiasa berusaha untuk memenuhi permintaan pelanggan , lebih-lebih lagi produk-produk yang menjadi pilihan dan mudah untuk dijual bagi menambahkan lagi pendapatan.

Kenapa kini saya menjual produk yang lain pula?

Jawapannya mudah, saya ni berniaga untuk mendapatkan keuntungan bukan makan gaji dengan syarikat. Jadi kalau ada produk yang lain yang boleh dijual dan mendatangkan keuntungan dan mempunyai sistem yang lebih baik, murah dan senang dijual kenapa saya harus menolak?

Setiap produk mempunyai keistimewaan tersendiri. Produk yang sebelum ini merupakan keperluan orang yang sakit, jadi hanya orang yang sakit sahaja yang berminat untuk membeli, dan apabila mereka dah sembuh pembelian diberhentikan.

Oleh itu agak sukar untuk saya mendapatkan jualan ulangan berbanding dengan produk yang saya promosikan hari ini. Cukup senang mudah dan memberikan pulangan yang lumayan. Harga yang berpatutan menyebabkan senang untuk dijual.

Bagi memenuhi permintaan pelanggan, lagi pun produk ini pun mendapat sambutan ramai.

Perlu dingat cita rasa pelanggan adalah pelbagai.

PRODUK KELUARAN SMARTHERBS

Sila rujuk laman web ini : http://smartstockis.com/

untuk mendapatkan maklumat seterusnya.....






2 comments:

  1. Salams sejahtera doktor..
    Saya pn. Aslina. Telah 5 tahun mendirikan rumah tngga...tp masih belum dikurniakan anak. Saya telah membuat pemeriksaan di LPPKN...saya di dapati mengalami PCOS...adakah produk noni sesuai utk pesakit PCOS seperti saya, dan apakah cadangan dos yang sesuai utk saya?

    ReplyDelete
  2. hubungi saya mudah untuk berbicara 019-7107403

    ReplyDelete